Doprava ZDARMA při nákupu nad 2000 kč

Obchodní podmínky

VÝCUC Z NAŠICH OBCHODNÍCH PODMÍNEK

Pokud nemáš čas číst 3 A4 obchodních podmínek, tak tady jsme ti udělali srozumitelně psaný friendly výcuc toho
nejdůležitějšího! Jako důkaz, že tě nechceme odrbat. Nemáš zač!


INFO O NÁS!

Layno Tour s.r.o., Mánesova 310/8, Opava, 74601, www.laynoclothes.cz, obchod@laynoclothes.cz,
+420 723 203 435, provozovna: Olomoucká 267/29, Opava, 746 01.


NÁKUP!

Vybereš, objednáš a dostaneš potvrzovací mail – tím je obchod mezi námi uzavřen. Pokud ti mail nepřijde, tak je
něco špatně - asi blbě zadaný mail nebo ti třeba spadl net. Ceny hader jsou včetně DPH, dobírka a doprava se platí
zvlášť, ale můžeš ji mít i zadáčo (když nakoupíš přes 2k). Při nákupu zadáš svoje jméno, adresu, mobil, mail a info
o kartě/účtu (při platbě online). Hlavně si přečti, jak dané kousky používat a jak se o ně starat, protože když to
poděláš, tak se to blbě reklamuje. Může u nás dojít k chybě (třeba špatná evidence skladu). V takovém případě ti
můžeme objednávku kdykoliv stornovat, ale samozřejmě posíláme hned prachy zpět!


JAK ZACVAKÁŠ!

Online kartou nebo převodem přes GoPay (i s QRkem) nebo dobírkou, ale za tu dáš 40 kaček navíc. Hotově můžeš
platit jenom při dobírce (nejde při vyzvednutí u nás)! V případě větších nebo podezřelejších objednávek můžeme
požadovat platbu předem (=bez možnosti dobírky).


DOPRAVA!

Buď si to zadáčo vyzvedneš u nás v Opavě (platíš online) nebo ti to hodí přepravce za kilčo přímo domů (na
Slovensko 140 Kč, bo je to dál) a nebo si to vyzvedneš v Zásilkovně za 70 kaček (90 Kč na Slovensku). V ceně
poštovného je i balné, bo ty krásné krabičky taky něco stojí, víš jak.


HNED ZKONTROLUJ!

Když budeš balík od kurýra přebírat, tak ocheckuj, jestli není nějak dodrbaný (mohl ti kurýr něco čmajznout nebo to
může být vevnitř nějak zničené). Pokud jo, tak to pošťákovi řekni, balík nepřebírej a dej nám co nejdřív echo. Když
je balík cajk, tak ho doma co nejdřív otevři a zkontroluj, jestli tam máš všechno a jestli není nic poničené. Pokud jo,
tak nám hned brnkni. Když to neuděláš, tak ti nemusíme uvěřit, že to bylo dojebané, když už to přišlo. Ale nejsme
chuji, neboj.


POUKÁZKY!

Pokud dostaneš nebo si koupíš naši dárkovou poukázku, tak jdi na náš e-shop, něco si vyber a při placení tam
flákni speciální kód z poukázky! Systém ti dovolí použít při 1 nákupu jenom 1. Pokud jich chceš zkombinovat víc,
dej nám vědět a my to už vymyslíme. Poukaz můžeš použít jenom jednou, takže se snaž využít celou jeho hodnotu!
Je přenositelný na jinou osobu, ale má omezenou platnost, takže bacha na to! Jo a ofiko ho nejde vrátit s tím, že ti
dáme zpátky peníze. Ale můžeš to zkusit, třeba se domluvíme. #dyckyfriendly


DO 14 DNŮ MŮŽEŠ HADRY VRÁTIT!

A nemusíš nám říkat proč! Prostě ti musíme vrátit prachy a to i ty za dopravu k tobě (max. ale 70 Kč). Husté, že?
Zákon, vole. Ale k nám to posíláš už za svoje! Vyplň formulář (v mailu o potvrzení objednávky nebo na našem
webu) a pošli to na náš mail. Pak máš 14 dní na poslání zboží k nám. Věci nesmí být zničené a špinavé (můžeme
ti to strhnout z ceny). Ale nosit je můžeš. Pošli taky všechno, co jsi od nás s hadrama dostal (serepetičky, dárky,..).
Pokud budeš mít i visačku, doklad a obal, tak to bude super (pokud už jsou v koši, tak to nevadí, stačí doložit nákup
třeba výpisem z účtu a věci před odesláním pořádně zabalit). Až nám to přijde, tak na to mrknem a když bude vše
v cajku, pošleme prachy zpátky. Ale doufáme, že se ti hadry líbit budou a nebudeš je muset vracet! Nemůžeš vrátit
věci, které jsme ti udělali na míru (např. úprava velikosti) a z hygienických důvodů taky spoďáry/plavky!


REKLAMACE JE CAJK!

Někdy se hold stane chyba, i u nás. Pokud se vada objeví do 6 měsíců, tak za to prý můžeme my a nemůžeme ji
ani zkoumat (teda až na pár výjimek, viz. níže)! Zase husté, že? Reklamovat můžeš do 2 roků od nákupu, ale když
to bude po půl roce, tak můžeme ocheckovat, jestli máš na reklamaci nárok. Reklamovat třeba nemůžeš vadu, díky
které bylo zboží prodáváno levněji a tys to věděl/a nebo vadu, která se stala běžným používáním hader (žmolky,
rozjetý zip, uvolněný šev,..) – tady ale můžeme pomoct s opravou. Neuspěješ ani s vadami, které jsi udělal/a ty, bo
jsi věc užíval/a špatně, blbě ses o ní staral/a (špatné praní, použití sušičky,…) nebo jsi prostě cyp. Když ti reklamaci
uznáme, tak ti to opravíme, dáme nový kus nebo dáme nějakou slevu - volba je na tobě. V případě, že je vada fakt
velká, je jich víc nebo se ta stejná objeví vícekrát, tak můžeš chtít vrácení peněz (viz předchozí bod). Pokud chceš
reklamovat, tak nám pošli vyplněný formulář (v mailu potvrzení objednávky nebo na našem webu). My ti to
potvrdíme a do 30 dnů ti musíme dát echo, jestli jsme reklamaci uznali, a poslat ti opravené/nové kousky. Pokud to
nestihneme, naše smůla, pak můžeš chtít vrácení peněz. Pokud nebudeš souhlasit s našim rozhodnutím, tak se
můžeš obrátit na ČOIku, ale tak nejsme chuji, že…Když to půjde, rádi pomůžeme, i když třeba nebudeš zrovna v
právu! #dyckyfriendly
Můžeme se domluvit i jinak a pak prdět naše obchodní podmínky.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

KOMPLETNÍ VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

IDENTIFIKACE A KONTAKTNÍ ÚDAJE PRODEJCE

Layno Tour s.r.o., Mánesova 310/8, Opava, 74601, IČ: 29453887, DIČ: CZ29453887, zapsáno u Krajského soudu v Ostravě,
oddíl C, vložka 54515, www.laynoclothes.cz, obchod@laynoclothes.cz, +420 723 203 435, adresa provozovny: Olomoucká
267/29, Opava, 746 01.


ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Následující obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují na základě § 1751 odst. 1 a § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.
občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti zákazníka (dále
jen „kupující“) a společnosti Layno Clothes. (dále jen „prodávající“) vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen
„kupní smlouva“), uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový
obchod prodávající provozuje na internetové adrese http://www.laynoclothes.cz/ (dále jen „internetový obchod“). Tyto OP tvoří
nedílnou součást kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím. Kupní smlouva je uzavírána a OP jsou vyhotoveny
v českém jazyce. Ustanovení odchylná od těchto OP je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají
přednost před ustanoveními těchto OP. Znění OP může Prodávající měnit, přičemž těmito změnami nejsou dotčena práva a
povinnosti vzniklá během účinnosti předchozích verzí OP. Před odesláním/potvrzením své objednávky se ujistěte, že jste si
přečetli a porozuměli těmto OP.


UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Prezentace zboží v internetovém obchodě Prodávajícího obsahuje informace o zboží, včetně ceny jednotlivého zboží (ceny zboží
jsou uváděny včetně DPH a všech případných souvisejících poplatků). Uvedené ceny zůstávají v platnosti po dobu zobrazení
v internetovém obchodě Prodávajícího. Veškerá prezentace zboží umístěna v katalogu internetového obchodu je informativního
charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Internetové stránky internetového obchodu
Prodávajícího obsahují také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Uvedené informace platí pouze pro
doručování v rámci České republiky a Slovenské republiky. Pro objednání zboží kupující v prostředí internetového obchodu
vyplní objednávkový formulář. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednaném zboží (objednané zboží
„vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu), počtu kusů zboží, způsobu platby, způsobu
doručení zboží a identifikační a kontaktní údaje kupujícího (tj. zejména jméno, příjmení, fakturační adresa, dodací adresa
/pokud se liší od fakturační/, telefon a e-mail). Před zasláním objednávky prodávajícímu, tedy do okamžiku kliknutí na tlačítko
„ODESLAT OBJEDNÁVKU“, je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil. Kupující tak
má mj. možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky a odstraňovat z elektronického nákupního
košíku jednotlivé položky (zboží). Kupující potvrdí svou objednávku kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“
v objednávkovém formuláři. Automatický systém prodávajícího neprodleně po odeslání objednávky kupujícímu potvrdí
elektronickou poštou (e-mailem), že objednávka byla v pořádku prodávajícím přijata. Toto potvrzení zašle prodávající na
adresu elektronické pošty (e-mail) kupujícího (uvedené v objednávkovém formuláři). Kupní smlouva je uzavřena doručením
potvrzení o přijetí objednávky na e-mail kupujícího. Pokud kupující zadal chybnou elektronickou adresu, v důsledku čehož
mu potvrzení objednávky nemůže být doručeno, je prodávající oprávněn objednávku stornovat. Do doby převzetí zboží kupujícím
je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez
zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.


PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
• online bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány GoPay,
• dobírkou při předávní zboží dopravcem (za extra poplatek 40 Kč),
• dobírkou pří osobním odběru na výdejně zásilek (za extra poplatek 40 Kč).


Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve
smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. V případě
platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující
podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb. Prodávající je oprávněn, mimo jiné v případě, že ze strany
kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží
kupujícímu.


DODÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží je kupujícímu dodáno na adresu určenou kupujícím v objednávce nebo prostřednictvím výdejny zásilek na adresu
výdejny, kterou kupující určil. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.


Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení
objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující
riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen
zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání
porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího
listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen. Kupující je taktéž povinen neprodleně po převzetí zásilky
zkontrolovat fyzicky všechno dodané zboží, a pokud nese nějaké známky poškození, neprodleně kontaktovat prodávající. Na
pozdější reklamace nebude brán zřetel.


Prodávající umožňuje kupujícímu následující způsob dopravy koupeného zboží (=způsob dopravy):
• osobní odběr na adrese provozovny prodávajícího Olomoucká 267/29, Opava, 746 01 – cena 0 Kč
• doručení na adresu kupujícího prostřednictvím dopravce Zásilkovna.cz – cena 100 Kč (ČR) / 140 Kč (Slovensko)
• doručením na výdejní místo Zasilkovna.cz70 Kč (ČR) / 90 Kč (Slovensko)


ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V souladu s ustanovením § 1829 Občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od Kupní smlouvy bez udání důvodu a
jakýchkoliv sankcí do 14 dnů od převzetí zboží, popř. převzetí poslední dodávky zboží, je-li jejím obsahem koupě více druhů
zboží nebo pokud se zboží skládá z více částí.


Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
• dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
• dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
• dodávce zboží, které bylo dodáno v uzavřeném obalu, avšak kupující jej z obalu vyndal a z hygienických důvodů není
možné zboží vrátit
• v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
Doporučeným způsobem odstoupení od kupní smlouvy je písemné odstoupení, odeslané na adresu elektronické pošty
prodávajícího obchod@laynoclothes.cz. V odstoupení je kupující povinen uvést své jméno a příjmení, číslo objednávky a
datum odeslání objednávky (datum nákupu). Pro odstoupení od smlouvy může kupující použít formulář prodávajícího, který je
dostupný níže. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu (na adresu jeho sídla) nepoškozené a
neopotřebené zboží na své náklady a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady
spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou
poštovní cestou. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné s veškerým
příslušenstvím, doklady (lze doložit výpisem z účtu), popř. dárky a bonusy, pokud možno v původním obalu. Nárok na náhradu
škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.


Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy,
všechny peněžní prostředky (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání kupujícím, který je
vyšší než nejlevnější způsob standardního dodání prodávajícím nabízený) a to bankovním převodem na číslo účtu kupujícího
uvedeného ve formuláři o odstoupení od smlouvy, popřípadě jiným společně domluveným způsobem nebo stejným způsobem,
jakým je přijal. Prodávající je oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží za účelem zjištění, zda nebylo poškozeno či
opotřebeno. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu
dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní
smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo
dovoz zboží anebo z jakéhokoliv jiného opodstatněného důvodu. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví
emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní
prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to bankovním převodem na číslo účtu kupujícího,
popřípadě jiným společně domluveným způsobem.


DÁRKOVÉ POUKAZY

Dárkovou poukázku vydanou prodávajícím lze využít na internetového obchodu prodávajícího (http://www.laynoclothes.cz/).
Dárková poukázka je přenositelná na třetí osobu, avšak lze ji uplatnit pouze jednou (její uplatnění nelze rozložit), přičemž
pokud není využitá celá hodnota poukázky, tak se zbytek částky nevrací. Poukázku může uplatnit pouze osoba, která ji uplatní
jako první. Každá dárková poukázka vydaná prodávajícím obsahuje údaje o její hodnotě, přičemž hodnota dárkové poukázky
není úročena. Každá poukázka obsahuje také údaje o době její platnosti. V případě, že není dárková poukázka uplatněna ve
sjednané lhůtě, pozbývá platnosti bez možnosti náhrady. Dárkovou poukázku nelze vrátit oproti penězům. Bez předchozí domluvy
s prodávajícím nelze kombinovat více poukázek při jednom nákupu.


REKLAMACE ZBOŽÍ

Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době,
kdy Kupující zboží převzal,
• má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce
popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
• se zboží hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
• je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
• zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.


Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn
uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u
zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým
užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo
vyplývá-li to z povahy zboží.


V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
• výměnu za nové zboží,
• opravu zboží,
• přiměřenou slevu z kupní ceny


Kupující má právo odstoupit od smlouvy:
• pokud má zboží podstatnou vadu výrazně zabraňující jeho požití,
• pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
• při větším počtu vad zboží.


Prodávající je povinen přijmout reklamaci v místě podnikání (sídlo firmy), na kterou je kupující povinen reklamované zboží
s vyplněným reklamačním formulářem (stačí online) doručit. Prodávající je povinen kupujícímu vydat elektronické či písemné
potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož
i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné
odůvodnění zamítnutí reklamace. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech
do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému
posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne
uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za
podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje
okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu. Prodávající elektronicky informuje
kupujícího o výsledku reklamace.

Další výjimky z odpovědnosti za vadu tudíž právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží:
• pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu,
• pokud kupující vadu sám způsobil,
• vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým používáním nebo vyplívá-li to z povahy věci,
• vada vznikla špatným anebo neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží,
• provedením zásahu či změny parametrů zboží,
• používání zboží v podmínkách které je prodejcem nebo výrobcem určeno (neodpovídající teplota, prašnost, vlhkost),
• poškození v důsledku vyšší moci.


Volbu způsobu reklamace má kupující.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174
občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.


DORUČOVÁNÍ

Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto OP. Prodávající doručuje kupujícímu
korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.


MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská
567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cz Platformu pro řešení sporů on-line nacházející
se na internetové adrese je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Evropské
spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:
http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne
21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení
o řešení spotřebitelských sporů on-line). Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve
vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.


ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně
závazných právních předpisů. Kupující má možnost sdělit prodávajícímu případné stížnosti v písemné formě, popř. elektronicky
prostřednictvím e-mailu na elektronickou adresu prodávajícího. Prodávající si však vyhrazuje právo nereagovat na stížnosti třetích
osob, které neuzavřely s prodávajícím kupní smlouvu. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská
práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží
prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu
prodávajícího.
Tyto OP vstupují v platnost a nabývají účinnosti dne 1. 12. 2020